Projecten beheren met Planner

Opleidingen op maat

Deze opleiding liever op maat van uw noden en doelgroep? Contacteer ons en we regelen dit voor jou.
 
 

Omschrijving

In deze opleiding leer je hoe je Planner kan gebruiken om jullie projecten te beheren en tot een succes te brengen.

We zullen niet alleen taken beheren via Planner, maar ook project documentatie en gesprekken beheren.

Inhoud

Introductie

  • Wat is Office 365
  • Wat is Planner
  • Wat is de link tussen Planner, Office 365 Groups, Teams en SharePoint

Een bestaand plan gebruiken

  • Een overzicht van bestaande taken krijgen
  • Taken filteren en groeperen
  • Taken aanmaken
  • Best practices: waar moet een goede taak aan voldoen
  • Taken toewijzen aan personen
  • Taken organiseren door middel van Buckets en Labels

Een nieuw plan opstellen

  • Een plan maken vanuit Planner
  • Een plan koppelen aan een Team

Online projectmeetings

  • Groep conversaties
  • Meeting Notes maken en delen

Projectbestanden

  • Bestanden koppelen aan een taak
  • Algemene projectbestanden

Project rapportering en opvolging

  • Een overzicht van al jou taken (van verschillende projecten)
  • Taak voortgang bijhouden
  • Project rapportage

Doelgroep

Iedereen die Met behulp van Office 365 aan Planner wil beginnen om projecten te beheren.

Duur

1 halve dag
Opleidingen op maat
Iedere organisatie werkt op een andere manier en geen enkele werknemer is hetzelfde. Wij bieden al onze opleidingen ook op maat van jouw organisatie.
Meer lezen