Digitale marketing voor uw bedrijf

Home > Catalogus > Personal Skills Opleidingen > Communication

Omschrijving

Digitale media hebben de voorbije vijftien jaar de wereld grondig veranderd, sociale media deden daar de laatste jaren nog een schepje bovenop. Maar moeten marketeers daarom hun website buiten gooien en stoppen met email marketing? In deze praktische workshop krijgen we een beeld van de rol van verschillende digitale communicatie kanalen en hoe sociale media ingepast kunnen worden in een digitale strategie. Je gaat ook naar huis met een template om je digitaal marketing plan concreet vorm te geven.

Inhoud

Inleiding 

  • Digitale media zijn overal
  • Drie types media

Slimme vragen voor je begint

  • Wie wil je bereiken?
  • Hoe vindt je klant jouw bedrijf of merk?
  • Wat wil je bereiken?

Heb ik nog wel een website nodig?

Zoekmachines zijn er om consumenten te helpen

Heeft mijn marketing wel sociale media nodig?

Meetbaar adverteren

E-mail is niet dood

Altijd en overal online

Creatief met digitaal

Starten met je digitaal marketing plan

 

 
Bert Van Wassenhove, expert digitale marketing en sociale media, is een veelgevraagd spreker en auteur
van het boek "Digitaal Marketingplan in 100 dagen".
 
Communication

Doelgroep

Marketing directors, Marketing Managers, General Managers, KMO-zaakvoerders, C-level met interesse in digitaal, IT Manager, Product Manager

Voorkennis

Geen specifieke voorkennis vereist.

Duur

1 dag

Kalendercursus

Kalendercursus
€ 0,00

U kunt deze opleiding ook bij u organiseren. Op die manier kunt u de opleiding laten doorgaan waar en wanneer u dat wenst. De inhoud van de opleiding kan dan ook worden aangepast aan uw eigen wensen met oefeningen die gebaseerd zijn op het werk van de deelnemers.

Meer info