Resultaatgericht digitaal adverteren

Home > Catalogus > Personal Skills Opleidingen > Communication

Omschrijving

Als zo veel mensen op het internet zitten, dan moet dat ook een goede plek zijn om te adverteren. Maar die banners overal irriteren je mateloos. Zit de oplossing dan in de avertenties op Google? Of kies je eerder voor Facebook? En zijn banners dan helemaal niet zinvol? Bestaan er nog vormen van online adverteren die voor mij relevant kunnen zijn?   In deze opleiding leer je wat de zin en onzin is van digitaal adverteren, en hoe je dit het beste aanpakt. Je leert het onderscheid tussen de verschillende vormen van digitaal adverteren, en welke kanalen voor jouw doel meest geschikt zijn.  

Inhoud

  1. Basisprincipes
  2. Terminologie (CPM, CPC, CPA, ...)
  3. Types online adverteren en kanalen
  4. Klassiek CPM adverteren
  5. Affiliate marketing
  6. Adverteren op LinkedIn
  7. Search Engine Advertising (Google)
  8. Adverteren op sociale media (Facebook)
  9. Starten met Search Engine Advertising (Google Adwords)
Communication

Doelgroep

Iedereen die online wil adverteren op een effectieve manier

Duur

1 avond

Kalendercursus

Kalendercursus
€ 270,00

U kunt deze opleiding ook bij u organiseren. Op die manier kunt u de opleiding laten doorgaan waar en wanneer u dat wenst. De inhoud van de opleiding kan dan ook worden aangepast aan uw eigen wensen met oefeningen die gebaseerd zijn op het werk van de deelnemers.

Meer info