Bestanden beheren en delen met OneDrive

Opleidingen op maat

Deze opleiding liever op maat van jullie noden en doelgroep? Contacteer ons en we regelen dit voor jullie.
 
 

Omschrijving

In deze opleiding leer je hoe je OneDrive voor Bedrijven gebruikt om je persoonlijke werkgerelateerde bestanden te beheren in de cloud en op je computer.

Inhoud

Introductie

  • Wat is Office 365 en OneDrive voor Bedrijven
  • Voordelen van een cloudoplossing ten opzichte van je huidige situatie
  • Verschil tussen OneDrive voor Bedrijven en OneDrive
  • Aanmelden op Office 365

Je OneDrive voor Bedrijven gebruiken in de Cloud

  • Mappen maken en beheren
  • Online bestanden maken en bewerken
  • Bestanden aanmaken en opslaan vanuit Word, Excel en PowerPoint (bureaubladapplicatie)
  • Bestanden beheren
  • Versiegeschiedenis van bestanden raadplegen en gebruiken

Synchroniseren

  • Synchronisatie opzetten
  • Bestaande bestanden verplaatsen van je computer
  • Ruimte besparen op je computer

Bestanden zoeken

  • Zoeken op basis van inhoud, naam, type en andere eigenschappen
  • Zoekresultaten verfijnen
  • Trefwoorden gebruiken
  • Recente bestanden opvragen
  • Verwijderde bestanden zoeken en herstellen
  • Gedeelde bestanden opzoeken
  • Bestanden zoeken op basis van personen met Delve

Samenwerken

  • Bestanden delen met collega's
  • Bestanden delen met externe contactpersonen
  • Gelijktijdig samenwerken in bestanden
  • Bestanden delen vanuit Outlook
  • De toegang tot je bestanden beheren

Doelgroep

Iedereen die op korte termijn of reeds OneDrive voor Bedrijven gebruikt.

Voorkennis

Geen specifieke voorkennis is vereist.

Duur

1 halve dag
Opleidingen op maat
Iedere organisatie werkt op een andere manier en geen enkele werknemer is hetzelfde. Wij bieden al onze opleidingen ook op maat van jouw organisatie.
Meer lezen