Klantgericht telefoneren

Opleidingen op maat

Deze opleiding liever op maat van jullie noden en doelgroep? Contacteer ons en we regelen dit voor jullie.
 
 

Omschrijving

Vandaag staat meer dan ooit de klant centraal. Daarom is het belangrijk dat iedereen die in telefonisch contact staat met de (interne) klant deze een positieve ervaring kan meegeven. 1 van de elementen om dit goed te doen is door in te spelen op wat de klant belangrijk vindt en de emotionele band met de klant te versterken door zijn/haar communicatie aan te passen.

Inhoud

Een professionele houding aan de telefoon.

Klantgerichte communicatie

  • De ideale structuur van telefoongesprek
  • Basis Phone skills

Het verschil maken in je communicatie met klanten door:

  • Verbaal te spiegelen
  • Letterlijke sprekers van figuurlijke sprekers te onderscheiden
  • Je communicatie aan te passen aan het profiel van de klant (gebaseerd op de persoonlijkheidsstijlen van Jung)

Doelgroep

Deze training is voor alle medewerkers die telefonisch contact hebben met interne/externe klanten.

Voorkennis

Geen voorkennis vereist.

Duur

1 dag
Opleidingen op maat
Iedere organisatie werkt op een andere manier en geen enkele werknemer is hetzelfde. Wij bieden al onze opleidingen ook op maat van jouw organisatie.
Meer lezen