Commerciële training voor niet commerciële mensen

Opleidingen op maat

Deze opleiding liever op maat van jullie noden en doelgroep? Contacteer ons en we regelen dit voor jullie.
 
 

Omschrijving

Als administratief medewerker kom je vaak op een praktische manier in contact met klanten. Je beantwoordt hun vragen, je lost hun problemen op, ondersteunt waar je kan. De klant vertrouwt op jouw werk.

Tijdens deze workshop ga je leren om net dat stapje verder te gaan waardoor je proactief gaat meedenken welke meerwaarde jouw bedrijf kan bieden aan de klant. Je gaat leren je voelsprieten te gebruiken zodat je, als je voelt dat het interessant kan zijn dat de commercieel verantwoordelijke contact opneemt, je hem die informatie bezorgt.

Inhoud

Commerciële houding/attitude

  • Wat is dat en hoe ben ik het?

Behoefte analyse

  • Bespreken en inoefenen van de vaardigheden

De klant stelt een vraag/argumenteerd

  • Doorvragen
  • Samenvatten
  • Oplossen

Van een eigenschap een voordeel maken

  • Oefenen in het verwoorden van een eigenschap naar een concreet voordeel voor de ander

Doelgroep

Administratieve medewerkers die in contact komen met klanten

Duur

1 dag
Opleidingen op maat
Iedere organisatie werkt op een andere manier en geen enkele werknemer is hetzelfde. Wij bieden al onze opleidingen ook op maat van jouw organisatie.
Meer lezen